Usługi

Chirurgia ręki

Badanie kliniczne w gabinecie lekarskim uzupełnione o badania diagnostyczne  (RTG, USG, MR, MR z kontrastem dostawowym, KT) to podstawowa ścieżka pozwalająca postawić diagnozę i rozpocząć leczenie, które staramy się prowadzić nieoperacyjnie z pomocą profilowanej fizjoterapii.

W sytuacjach wymagających leczenia operacyjnego proponujemy operacje w zakresie:

• zaopatrzenia świeżych urazów ścięgien, nerwów, kości (złamania), więzadeł
  • rekonstrukcji pourazowych (plastyki skóry, rekonstrukcje ścięgien i nerwów, osteotomie korekcyjne, stawy rzekome, itd.)
  • operacje splotu ramiennego (rekonstrukcje pourazowe, zespół górnego wlotu klatki piersiowej)
  • artroskopii stawów kończyny górnej (bark, łokieć, nadgarstek) – niestabilność, uszkodzenia rotatorów, zespół cieśni podbarkowej, ciała wolne, artroliza (uwolnienie stawu), synowektomia, uszkodzenia kompleksu chrząstki trójkątnej
  • odbarczenia nerwów w zespole kanału nadgarstka, rowka nerwu łokciowego, kanału Guyona, nerwu międzykostnego tylnego i przedniego (z uwzględnieniem technik endoskopowych)
  • artroplastyk stawów kończyny górnej (bark, łokieć, nadgarstek, stawy palców)