Usługi

Leczenie operacyjne

• Przyjazd do szpitala odbywa się na podstawie skierowania, które pacjent lub jego rodzina otrzymuje kilka tygodni przed operacją wraz z dodatkowymi informacjami na temat płatności, daty i godziny przyjazdu, skierowaniami na badania dodatkowe itp.
  • Cena za podaną operację obejmuje wykonanie procedury operacyjnej oraz pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem w szpitalu (znieczulenie, sala operacyjna, leki, opieka pielęgniarska, pobyt 1 doba, wyżywienie). W przypadku dziecka do 18 r. ż. cena obejmuje pobyt 1 osoby towarzyszącej.
  • Cena za operację nie obejmuje wizyt pooperacyjnych.
  • Przyjazd do szpitala odbywa się najczęściej w dniu operacji, wcześnie rano. Można przyjechać dzień prędzej wieczorem, w tym celu należy odpowiednio wcześniej skontaktować się ze szpitalem. Każdy ze szpitali oferuje pobyt hotelowy, ale na koszt pacjenta.
  • Pobyt w szpitalu można przedłużyć na własne życzenie, ale na własny koszt według cennika szpitala.
  • W przypadku rezygnacji z leczenia prosimy zawiadomić o tym rejestratorkę w Ortop Poliklinice pod jakimkolwiek numerem telefonu lub wysłać e-mail do p. Beaty Grobeckiej: beata.grobecka@ortop.com.pl

Przygotowanie do operacji

Przyjeżdżając do szpitala na planowaną operację pacjent powinien:
  • być zdrowy tzn. bez cech infekcji
  • być na czczo (o ile przyjazd jest w dniu operacji). W dniu poprzedzającym operację można zjeść lekką kolację, a potem napić się jeszcze (herbata, woda, sok) do g. 24.00
  • być zaszczepionym przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B
  • przywieźć książeczkę zdrowia dziecka z dokumentacją szczepień
  • w przypadku młodzieży powyżej 14 r. ż. oraz osób dorosłych przywieźć dokumentację szczepień lub oznaczony poziom Anty-HBsAg
  • w przypadku dziecka od ostatniego szczepienia powinny minąć 3 tygodnie
  • w przypadku kontaktu z chorobą zakaźną prosimy skontaktować się z lekarzem prowadzącym
  • w przypadku przyjmowania stałych leków nie należy ich odstawiać, ale zabrać je ze sobą do szpitala, natomiast w dniu operacji nie zażywać ich bez konsultacji z anestezjologiem
  • w przypadku chorób przewlekłych (cukrzyca, nadciśnienie, padaczka, wada serca lub innych) lub wątpliwości związanych ze znieczuleniem prosimy o dostarczenie opinii lekarza leczącego na temat specjalnego postępowania w okresie przed- i pooperacyjnym i kontakt z naszymi anestezjologami (patrz zakładka ANESTEZJOLOGIA).

Osobą odpowiedzialną za kontakt z pacjentami w sprawach dotyczących leczenia operacyjnego jest:
Beata Grobecka
Rejestratorka
tel.:
beata.grobecka@ortop.com.pl

Numer rachunku do dokonywania przelewów za operacje:

Santander Bank Polska

Prosimy w tytule przelewu umieścić: imię i nazwisko pacjenta, datę planowanego zabiegu oraz nazwisko lekarza operującego.

Dlaczego warto
wybrać Ortop Poliklinikę

Wieloletnie doświadczenie poparte faktami i nieustanny rozwój
  • 30-letnie